första testet

De va så-klart inte positivt!!!!! :(

men det va första gången vi provade oxå! försökte hålla koll på ägglossningen så vi skulle veta när de va dax.
min mens är beräknad till i helgen så jag kaske gjorde testet för tidigt men jag va sååå nyfiken för sovit är det enda jag gjort senaste veckan varit såååå himla trött!!


jag kanske ska ta och berätta för er alla söta bloggläsare om "oss"
Jag är 20år och min pojkvän är 30år. vi träffades i somras men har hela tiden
ända sen första gången vi träffades kvart i 2 på krogen i byn vi bor i strävat efter samma sak!
BEBIS och vi värderar livet väldigt lika tycker och tänker lika om det mesta och vi har lärt känna varandra
väldigt bra under dessa 13 veckor.
det har ocå hänt väldigt mycket under tiden som gjort att kärkelen bara växt och blivit starkare.
En del kanske tycker det är lite ävl tidigt för oss att tänka på bebisar familj, volvo( de har jag ju redan ;) och hela baletten men det är vi själva som ska bestämma över våra liv och vi vill dela livet och vad de innebär med varandra!!!

jag började skriva denna blogg för att jag och min sötaste har bestämmt oss för att inte berätta för NÅN i bekantskapskretsen om våra plander för vi tycker der bara handlar om oss och ingen annan ska bry sj, men jag är ju en sån-där som MÅSTE ventilera mej gansla mycket så då skriver jag istället =)


nu ska jag bara hoppas på att de INTE blir mens och att ett nytt test blir nödvändigt.

om någon har BRA BRA bli med bebis tips dela gärna med er då.

Pussas

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback