BLIR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ARG!!!

ja fyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan är det bara jag i hela jävla världen lr VI som i nte kan få till det å få en liten junior!?!?!?!?!??!!?
allt är såå jävla perfekt det kan bli men inget barn..jag mår fan riktigt jävla dåligt
jag vill snart inte försöka mer...vi kan lika gärna göra slut å leva på varsitt håll å bara leka livet ut om de ska vara såhär..asså seriöst de har gtt 8 JÄVLA månadet å inte en bebis än

men va då vänta ett år innan man söker jag känner mej själv bättre än nån annan å jag VET att det måste vara n¨lurt inte ätit ett p.pieller på 3år å inte blitt gravid!!

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: Majsan

Usch det där måste vara frusrerande....Du har säkert hört det förr men det kan vara en spärr att tänka för mycket på det....Skall håla en tumme för er....Lycka till...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback